fbpx

Sa circulati cu parbrizul fisurat, crapat, mai ales daca acestea obstructioneaza vizibilitatea soferului inseamna contraventie. Legea in vigoare este dura si nu veti dori sa fiti pasibili de amenzi si de puncte de penalizare. Asta la un control al organelor competente, insa sa nu uitam de pericolul in sine, de riscurile asumate si la care va supuneti de fiecare data cand va urcati la volan, sa plecati la drum, cu un parbriz fisurat.

Asadar, da, daca aveti fisuri parbriz este necesar sa luati in considerare schimbarea acestuia. Poatre ca nu veti urgenta acest lucru, pana cand nu vi se pare ca este mai grava situatia. Insa in final, solutia ramane mereu aceeasi si anume inlocuirea.

Tipuri de fisuri

Una din situatii este atunci cand pe parbriz apare o stea, fisura care creeaza acest tip de model. Este adesea intalnita in cazul celor care au avut o mica piatra sarita, din mers, pe parbriz. Este de asemenea si motivul pentru care schimbarea parbrizului trebuie sa fie o imediata decizie. Prin natura sa, fisura stea are mai multe sanse sa crape parbrizul in mai multe locuri.

Un alt tip de fisura este cea tip linie. Ce se intampla, de fapt, cand apare o fisura in parbriz? La momentul impactului, cand un obiect – adesea vorbim de pietre sau obiecte contondente – lovesc suprafata parbrizului, stratul de exterior a acestuia se sparge. Datorita vinilului intercalat care absoarbe mare parte a impactului, avaria este limitata la o ciobitura. Spartura este o cavitate plina cu aer, creata de unda de soc a impactului in stratul exterior de sticla. Dar si aceasta la randul sau este periculoasa. Are efect de picatura chinezeasca, in sensul in care incet si sigur se extinde si afecteaza tot parbrizul.

Reparatiile nu sunt sigure, inlocuirea este recomandata!

Situatiile sunt destul de diferite. Daca in unele cazuri fisurile sunt mici si este doar inceputul a ceea va urma, adica sa schimbati parbrizul, in alte cazuri nici nu se poate vorbi despre amanare. Doar ca reparatia nu este posibila, inlocuirea parbrizului este recomandata.

Sunt si tipuri de avarii care efectiv nu au nicio sansa de a fi stopate, nu credeti in varianta reparatiei. Vorbim despre fisuri care se produc din interior sau despre cele cu adancime in ambele straturi de sticla. De asemenea, stiti cum e vorba cu unde sunt multi puterea creste? Ei bine, cu cat sunt mai multe crapaturi, cu atat mai grava este situatia. Nu sunt de ignorat nici fisurile lungi, de peste 40 de cm, precum si orice tip de fisura aparuta in zona soferului.

Cat de repede putem rezvolva situatia?

In cateva ore. Cu o programare in prealabil putem rezolva rapid si eficient totul. Pentru a veni in sprijinul clientilor nostri, stocul nostru vast de tipuri de parbrize va ajuta sa eliminati un pas din tot acest demers si anume sa comandati din alta parte, sa asteptati pana cand primiti comanda, sa va ocupati de partea logistica si sa va prezentati cu parbrizul nou si masina la service.

Va asteptam!

Categoryblog